måndag 14 februari 2011

bankett och massa roligt :)



ja det va ett tag sen jag skrev sist.... men sen dess har jag ju varit på en fantastisk bankett med mina två favoriter. tjugo över två tog jag tåget till Rebecka där vi fixade till oss och sen åkte vi till Jasmine för en fördrink innan det bar av till banketten. på banketten så va röda mattan utrullad och ett glas champagne stod och väntade. sen serverades en lite annorlunda men helt ok förrätt, en fantastisk huvudrätt och en underbart god efterrätt. Underhållningen stod Jan Bylund för och den va super najs. sen bar det av hem till Jasmine för att byta om till efterfesten. efterfesten var helt ok. i början va musiken bra men sen blev den inte så bra. så vid halv två gick vi hem till Jasmine igen och Rebecka ringde efter en taxi till oss. Efter att ha ringt två stycken så fick vi tag i en som kunde komma direkt och inte 45 minuter senare. Väl hemma hos Rebecka så la vi oss ganska så direkt för vi va helt slut båda två.

Tack för en Härlig kväll töser :) här kommer lite bilder:







Sen har jag också haft lite i skolan att göra. Nästa vecka är det tenta i matte som ska göras. och till helgen är det fest för Veronica och mille i bjärnum. sen nästa helg är det först inflyttningsfest på fredagen, 20 års fest på lördagen och tävling på söndagen.

nä nu ska jag glo CSI Puss och kram skumbanan/DJ

2 kommentarer:

  1. Det var otroligt roligt innan, under och efter! Vad hade jag gjort utan er?

    SvaraRadera
  2. helt underbart :) jag hade inte varit nåt utan er

    SvaraRadera