torsdag 24 mars 2011

Träning och ullared :)



Sorry för den dåliga uppdateringen men det har bara varit mycket nu...

I lördags så var jag och tränade för Linda i skepparslöv som också tävlar dressyr på sin fin fina arab Chocco. De vann EM för araber 2010. Vi har länge pratat om att åka och träna för Linda och nu blev det i lördags :D Först red jag lite och sen ville Linda prova honom och gud har inte sett nån annan rida honom. Men hon gjorde både lite byten och skolor på honom. Åh gud va fin han va. sen fick jag hoppa upp och rida och jag gjorde skolor och även byten. Så himla härligt att rida på honom och han kan ju göra byten riktigt fina byten. :D Det var helt fantastiskt träningspass vi fick. och igår provade jag allt här hemma och vilka byten han gjorde :D

Jag älskar min häst :D

Sen i måndags så åkte jag, Rebecka och Jasmine till Ullared och shoppade. jag hittade hur mycket som helst men det va inte allt för vi sov över i Ullared och vi shoppade även på tisdagen :D Lovely :D Allt mitt gick på ca 2400 och jag hade 2200 med mig.... fråga mig inte hur det gick till ;D Jag hade två fantastiska dagar med mina härliga favorit tjejer :D Tack för det brudar :D

det va en liten snabb uppdatering mer kommer senare idag jag lovar det vill ni ínte missa!

Puss och Kram skumbanan/ DJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar