söndag 27 mars 2011

You are always on my mind!

Idag har det varit en kall dag här ute i skogen. Klockan sju fodrade jag hästarna sen gick jag o la mig igen :) men sen sov jag till halv tio... HOPPSAN! då blev det frukost med pappa :) jag började att städa rummet men gick inget vidare så jag gick ut och red hästarna istället :) zunzhine ville inte bli fångad igår men idag va det inga problem hon va hur snäll som helst :) och när jag red va hon jätte duktig och fin, lite busig men det får man räkna med :). Zeebrah fick gå ett dressyrpass idag och GUD! vad fin han va:D och galoppen den va magisk alltså!
Annars har jag i te gjort mycket idag förutom att när min bror kom hem så spelade vi Wii. Till middag idag blev det potatisgratäng med kyckling filé till det. MUMS!! Nä nu ska jag sova. Natti natti allesammans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar