måndag 28 mars 2011

What a lovely weather :D



Åh vilket underbart väder det har varit idag :D dagen började med lite pyssel för min del. Det blev att pyssla med det som jag köpte när jag var i Ullared och fint blev det må ni tro :D bland annat kan jag avslöja att det kom med bilder på mina Ullareds favoriter.

Kl 14 bar det av mot biblioteket och affären. Jag skulle låna en bok och sen skulle jag även handla till middagen. Det tog lite längre tid än vad jag hade tänkt mig och därför blev det inte så mycket gjort idag som jag hade tänkt. Men en mysig runda i skogen med mamma och hästarna blev det i alla fall och så himla skönt va det i skogen. Varmt, soligt och det luktade ny skogat hur mycket vårigare kan det bli egentligen?? :D

nä nu ska jag ta och slappna av lite och hoppas på lika fint väder imorgon och att jag blir lite klokare imorgon.

Nu återgår jag till mina Ullaredsfavoriter.

Puss och Kram skumbanan! / DJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar