lördag 8 januari 2011

hallojsan



sitte och myser inne i värmen och tittar på postkodmiljonären :) idag har jag och mamma varit i skyrup på Trästället och shoppat :) jag hittade följande:

* två ljuslyktor att hänga i fönstret
* prydnads stenar (lila)
* en ljuslykta med vitt glas
* en ängel i cement
* kedjor till ljuslyktorna
* adventsljusstake i svart med röda stenar :)
* fyra små bakformar (runda)
* en rektangulär form i svart
* en grön ljuslykta super snygg :D
* sen fick man en ljusstake på köpet :)

allt detta kostade mig endast 288 kr för de hade 50 % på allt i butiken. så egentligen skulle det kostat mig 600 kr men jag e så himla nöjd med mina köp och fint blev det när jag satte upp dem också :D

jag har även bestämt att jag ska göra om på rummet det kommer bli super fint:D bilder kommer på grejerna jag köpte men det får bli imorgon då det är ljust :)

nu ska jag titta på fångarna på fortet :)

förresten är det något ni vill veta om mig eller något speciellt ni vill läsa om så bara skriv :)

PUSS & KRAM DJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar