lördag 15 januari 2011

morsning korsning :)

Idag har jag varit och ridit Axel han gick super fint och va jätte duktig :) Han gjorde fina serie byten :) Sen red jag ut Zeebrah också han va super taggad, men han e ju så snäll min lille prins :P annars har det inte hänt mycket idag. Har gjort iordning Ebbas födelsedags paket eftersom hon fyller år imorgon :) Lille fis Ebba blir två år redan :D
Jag och mamma har ikväll gjort hennes tårta som imorgon ska dekoreras :) Lovar att ta en bild och visa er :) Jag gjorde även Choklad mousse till efterrätt ikväll och den blev super god :) Använde mina nya formar som jag köpte på trästället :) Det gjorde den ännu godare :D Nä nu ska jag fortsätta titta på fångarna på fortet :) Ha det najsigast :P

Puss och Kram skumbanan/ DJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar