tisdag 18 januari 2011

Happy Happy HAPPY FACE :D


Förlåt allihop för den dåliga uppdateringen men har varit mycket att tänka på nu och jag har varit nervös inför dagen. Idag var det nämligen UPPKÖRNING och vet ni jag klarade det :) Så nu har jag KÖRKORT :) eller ja just nu bara en lapp men snart får jag mitt riktiga fina körkort :) Så imorgon ska jag ner och handla hästmat och sen även köra ner och rida axel helt själv :) Idag kom släkten och då fick jag en skyddsängel av mormor och en av mamma och pappa :) sen fick jag 200 kr presentkort på OK Q8 :) Lyckligaste dagen för mig på länge :)

Jag vet att jag lovade en bild på Ebbas tårta och den kommer måste bara få in bilderna i datorn :) så de kommer imorgon hoppas jag om jag hinner. Nä nu ska jag kolla på handbollen :) HEJA SVERIGE :D

puss och kram skumbanan/DJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar