måndag 31 januari 2011

Irriterande....

Hej hopp

Idag skulle jag egentligen tagit tåget till skolan kl 10,19 men tio i tio så kom jag fram till att jag inte orkade så jag väntade en timme till och sen körde jag till tåget :) väl i skolan så hade vi matte med vår allas lilla Sune :) alla matte lektioner är roliga med honom :) vi fick bland annat spela Pingis och prova massa matte verktyg :) alltså pingisen var på ett papper och man slog med tärningar :D

efter skolan så gick jag och Carro till stationen bitvis luktade det skit rent ut sagt och det va inte vi... men vi hade det trevligt :) när jag kom till hässleholm så gick jag till lindex och skulle köpa mitt gröna nagellack men vet ni vad det va SLUT! så irriterande...men jag köpte ett ljusblått istället och det e jätte fint hoppas jag :D Imorgon så ska jag åka till vittsjö och ha min fältdag :D nä nu ska jag sätta mig och titta på familjen annorlunda/ klass 9A :)

puss och kram skumbanan/DJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar