måndag 10 januari 2011

Om MIG :D

Ja jag tänkte att ni kanske vill veta mer om mig, därför kommer jag skapa en ny sida om mig här i bloggen.

Igår va jag nere och red på lilla fina Axel :) glömde berätta det igår :P här kommer en liten bild på honom och även en sida om honom kommer skapas. men för att berätta lite kort så är han 24 år och ca 160 cm hög. Han har tävlat tom. Grand prix dressyr med tidigare ryttare och har många placeringar i höga klasser. Han är världens snällaste men han har sina dagar han med. Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag älskar honom lika mycket som jag älskar mina egna hästar. Jag hoppas att han kommer finnas kvar här hos mig länge till. Här kommer bilden :)



visst är han fin :) Nu ska jag fixa fram lite bilder och fixa till sidorna så får ni kolla in dem sen :)

Puss och kram skumbanan/ DJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar